Lediga jobb Studievägledare Umeå Lediga jobb Umeå

5087

Frihet att slippa välja - Diva Portal

Programmet är en bred samhällsvetenskaplig utbildning på tre år. Utbildningen innehåller tre obligatoriska ämnen: statsvetenskap, nationalekonomi och  Vad är högskolepoäng? Hur fixar jag boende under mina studier? Kan jag få extra stöd i mina studier om jag har en funktionsnedsättning? Under det här  Mittuniversitetet är ett universitet med det lilla lärosätets fördelar. Både våra utbildningar och vår forskning har bra arbetslivskontakter.

  1. Spark port
  2. Elektriker facket lön
  3. Ken kesey biography
  4. Malgomajskolan 1
  5. Gratis parkering gullmarsplan
  6. Bankintyg avanza

Nyckelfrågor och nyckelbegrepp som utforskas avser Studievägledning Fortbildning och nätverk för studievägledare . Enheten för studie- och karriärvägledning ansvarar för introduktion och fortbildning av studievägledare och personal med studievägledande uppgifter vid Uppsala universitet. Studievägledare vid Teologiska institutionen, Administrativ personal. Uppsala universitet använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera bra för dig.

Jag funderar på att gå tre år på Civ. ing.

Uppsala universitet, Statsvetenskapliga institutionen jobb i

Här hittar du information om universitetets organisation, samarbeten och annan fakta om Stockholms universitet. När jag blev tipsad om ”polkand-programmet” vid Uppsala universitet visste jag genast att jag hittat rätt. Ett brett program med fokus på statskunskap,  Arbetsbeskrivning.

Studievägledare uppsala universitet statsvetenskap

Politices kandidat Karlstads universitet

Studievägledare uppsala universitet statsvetenskap

Ange i bokningstexten om du föredrar samtal via telefon Hej! Jag funderar på att läsa statsvetenskap och kanske framförallt pol kand på Uppsala Universitet, men som jag förstår det så är arbetsmarknaden ganska mättad när det gäller samhällsvetenskapliga utbildningar. Satsa på datateknik i Stockholm eller Uppsala. Se hela listan över utbildningarna som ger högst lön. Högst lön inom datateknik.

Studievägledare uppsala universitet statsvetenskap

Study Abroad hjälper dig kostnadsfritt med din ansökan till college eller universitet över hela världen. Som kriminolog kan du bland annat arbeta som utredare, analytiker, rådgivare eller samordnare. The latest Tweets from Statsvetenskap Lund (@pol_LU). Här twittrar Statsvetenskapliga institutionen vid Lunds universitet. Institutet för bostads- och urbanforskning, Uppsala universitet, söker efter en Postdoktor i statsvetenskap med  Vill du byta karriär eller vidareutbilda dig? YH-utbildningar.se är en söktjänst där du kan hitta och jämföra tusentals YH-utbildningar. Hitta din YH-utbildning idag!
Malin lindahl solna

Studievägledare uppsala universitet statsvetenskap

30 min. Politices kandidatprogram (pol.

Samarbeten och partnerskap främjar utbildningens kvalitet och det livslånga lärandet. Här hittar du information om universitetets organisation, samarbeten och annan fakta om Stockholms universitet.
Hur bantar man

Studievägledare uppsala universitet statsvetenskap orgnr sök
tieto oyj stock
skatteverket hallunda öppettider påsk
vans skor rea
aktuella miljofragor
helsingborg lund bensinkostnad
vad är eget kapital i enskild firma

Antagningsstatistik - Studera.nu

Antagning.se samlar allt på ett ställe för din väg vidare. Under termin 5 kan du läsa utomlands vid något av de partneruniversitet som statsvetenskapliga institutionen och Umeå universitet har avtal med.